Birslak Vendégház

HEGYEK | PIHENÉS | ZEMPLÉN
FoglalásGaléria

Csend és nyugalom

A Birslak vendégház egy régi álom beteljesülése számomra.

Makkoshotykán, a Zemplén egyik is eldugott falujában születtem és minél több emberrel szeretném megismertetni ezt a csoda helyet.

Így 2020-ban belecsaptam a nagy kalandba és vettem egy hatvanas években épült házat a faluban, amit 2021-ben teljeskörűen felújitottunk, a kis ház új formájában várja vendégeit. Próbáltam visszaadni a környék hangulatát a saját egyedi stílusában és mini otthont termeteni, távol otthontól minden vándornak aki a Zemplénben barangol.

Keresztes Zsuzsanna, tulajdonos

A tökéletes pihenés helyszíne

Várunk titeket a Zempléni hegyek között megbújó Makkoshotykán. A Birslak hatalmas zárt kerttel, terasszal és a kerti sütögetés eszközeivel vár titieket.

A házban minent megtaláltok amire szükségetek van egy fárasztó túra nap vagy ápp vár látogatás után.

A 64 m alapterületű házban két hálószobát alakítottunk ki, amerikai konyhás nappalival és zuhanyzós fürdővel. Öt ember kényelmes elszállásolására van elég helyünk. A képekért és további részletekért kattintsatok a stobák gomra.

SZOBÁK

powered by Google
Ágnes SimongátiÁgnes Simongáti
15:37 03 Nov 22
Nagyon kedvesen berendezett, jól felszerelt házikó, ami családi pihenésre ideális. A környék gyönyörű, érdemes innen indulva nagyokat kirándulni a Zemplénben.
Balázs FehérBalázs Fehér
09:47 16 Oct 22
Hosszú hétvégére mentünk baráti társasággal a Zemplénbe. A ház jól felszerelt, ideális helyen van, mi is és a kutya is nagyon jól éreztük magunkat az itt eltöltött 4 nap alatt.
Réka VassRéka Vass
07:06 29 Aug 22
Valós VENDÉGSZERETET. Tisztaság, ízléses berendezés, hangulatos ház és kert egy nagyon szép kis községben. Barátságos és segítőkész tulajdonos. Csillagos ötös!
György SzántóGyörgy Szántó
16:29 18 Aug 22
Kiváló szállás, kiváló helyen.Kár, hogy a fürdőszoba kilincse szét volt esve, az ajtót nem lehetett bezárni.A parkolást az udvarban nem ajánlom, a lehajtó annyira meredek, hogy még a magas építésű autóm alja is megsérült. Mindkét probléma megoldására ígéretet kaptunk.
5 éjszakát töltöttünk itt hárman, kilenc éves gyermekünkkel. Nagyon jól éreztük magunkat. Szállásadók kedvesek, maximálisan segítőkészek, rugalmasak. A képek pontosan tükrözték azt, amit találtunk: szépen felújított, abszolút tiszta, ízléses, jól felszerelt ház, csendes környezet, napfényes (de nyári reggeleken kellemesen árnyékos) terasz, gyönyörű helyek a közelben. Szívesen ajánljuk bárkinek, aki csendes, tiszta és ízléses szálláshelyre vágyik a környéken, és természetesen mi is szívesen megyünk vissza bármikor. Köszönjük!